Ministrul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, Daniel-Virgil Popescu, a participat astăzi la deschiderea Târgului de Turism al României, aflat la cea de-a 42 a ediție, unde a făcut un tur oficial printre expozanți. Cu această ocazie Ministrul Daniel-Virgil Popescu a vorbit despre nevoia de promovare accentuată a turismului românesc, menționând și necesitatea aplicării de soluții la problemele care pun piedică dezvoltării sectorului turistic.
Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri participă la cea de-a 42 a ediție a Târgului de Turism al României în perioada 14-17 noiembrie 2019, organizat în Pavilionul B1 din cadrul Complexului Expozițional Romexpo.
„În România nu s-a făcut promovare turistică țintită și nu există un management coordonat al destinațiilor turistice. Toată lumea știe de litoral, la fel cum toată lumea știe de destinațiile de schi, însă turismul din România înseamnă mai mult de atât. De exemplu, turismul ecumenic sau cel balnear au nevoie de mult mai multă promovare. Acest lucru trebuie dezvoltat. Însă, principala problemă a României turistice este infrastructura. Dacă dorești să vizitezi nordul Moldovei, pornind din București, vei găsi drumuri improprii, iar timpul petrecut pe drum se mărește considerabil. Cât despre Târgul de Turism al României, mi se pare strigător la cer că județul Mehedinți nu este reprezentat cu un stand de turism. Vreau să le atrag atenția autorităților locale, dacă vor să promoveze turismul trebuie să și facă acțiuni concrete pentru asta. Nu sunt suficiente declarațiile de bune intenții”, a declarat Ministrul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, Daniel-Virgil Popescu.
Prin participarea ediția de toamnă a Târgului de Turism al României, Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri promovează potențialul permanent al României ca destinație turistică atractivă pentru turiști, români și străini, în orice zi a anului. Acest concept este evidențiat prin imaginile, spoturile și filmele promoționale care vor rula pe toată perioada desfășurării evenimentului pe structura video-wall, cu ecrane de mari dimensiuni, cât și prin sloganul „România, o destinație pentru fiecare zi din an”. De asemenea, în cadrul standului Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri a fost amenajat și un spațiu special destinat proiectului “EDEN Destinații Europene de Excelență”.
Pentru ediția de toamnă din acest an, Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri a amenajat un stand de 102,5 mp care cuprinde un desk de informare, precum și spații de întâlnire. Persoanele care doresc să viziteze standul și care vor să adreseze întrebări specialiștilor din Minister o pot face în perioada 14-16 noiembrie între orele 10:00-18:00, iar duminică, 17 noiembrie, în intervalul 10:00-16:00.
Be the first to comment