Peste 14.000 de vizitatori și-au planificat vacanța la ediția de toamnă a Târgului de Turism al României care a avut loc la ROMEXPO între 14 și 17 noiembrie 2019, în Pavilionul B1. Evenimentul a reunit 236 de firme expozante din 17 țări: Albania, Austria, Bulgaria, Franța, Grecia, Ungaria, India, Israel, Italia, Japonia, Marea Britanie, Republica Moldova, Palestina, România, Sri Lanka, Turcia și Ucraina, care s-au întrecut în oferte de vacanță dintre cele mai variate.
Târgul a avut un grad de internaționalizare de 21%, reprezentanții țărilor participante oferind vizitatorilor atât posibilități inedite de petrecere a vacanțelor în cele mai îndepărtate colțuri ale lumii, cât și ocazia de a urmări tradiții și obiceiuri specifice diferitelor culturi.
Prin intermediul Târgului de Turism, ROMEXPO încurajează reprezentanții administrațiilor locale să facă cunoscute publicului larg frumoasele meleaguri românești. Zonele turistice din România au fost prezentate la târg de consiliile judeţene din Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Botoșani, Brașov, Constanța, Dâmbovița, Gorj, Hunedoara, Maramureș, Mureș, Neamț, Suceava și Vâlcea. Ca de fiecare dată, Târgul de Turism al României a dorit să stimuleze incomingul și turismul intern, reprezentanți ai orașelor Băile Felix, Botoșani, Brașov, Constanța, Dorohoi, Mangalia, Piatra Neamț, Pitești, Suceava, Târgu-Jiu și Techirghiol și ai comunelor Dobrosloveni, Molivisu, Tupilați, Turia completând oferta de călătorii cu atracții locale mai mult sau mai puțin cunoscute.
La ediția de toamnă a târgului au fost la mare căutare ofertele pentru Crăciun 2019 și Revelion 2020, fie ele în țară sau în Europa, în locuri renumite pentru sporturile de iarnă, precum Austria, Elveția și Bulgaria, promoții early-booking pentru Paște 2020, destinațiile de vară preferate în ultimii ani de români, Grecia, Turcia, Spania, Bulgaria și litoralul românesc, ofertele pentru turismul medical și de wellness, dar și pentru turismul religios. Desigur, au existat și destui călători temerari care au achiziționat circuite în destinații de excepție în jurul lumii – Laos, Vietnam, Cambodgia – și mulți tineri pasionați de excursii în țări exotice, precum Thailanda, Maldive, Republica Dominicană, Bali, Seychelles sau Zanzibar.
„Ne bucurăm că, an de an, Târgul de Turism al României reprezintă un reper pentru toți pasionații de călătorii, locul unde vizitatorii își planifică alături de firmele expozante vacanțele pentru perioada următoare, beneficiind de sfaturile de calitate ale specialiștilor din domeniu în ceea ce privește cele mai bune prețuri de achiziție și cele mai bune perioade ale anului pentru călătorii în diverse zone. Ediția de toamnă de anul acesta a fost una extrem de efervescentă, cu foarte multe oferte pentru toate gusturile și toate buzunarele, dar și cu multe momente artistice care au creat o atmosferă de sărbătoare, așa cum trebuie să fie la orice eveniment dedicat turismului. Numărul mare de vizitatori de la această ediție reprezintă o recunoaștere a eforturile susținute pe care ROMEXPO, împreună cu partenerii și organizațiile din domeniu, le depun pentru sprijinirea turismului național și ne obligă să păstrăm același standard ridicat al calității serviciilor pe care le oferim și la edițiile viitoare,” a declarat Directorul General ROMEXPO, Mihai Costriș, la încheierea târgului.
De asemenea, seminariile și conferințele pregătite de companiile expozante și asociațiile partenere au oferit vizitatorilor specialiști și profesioniștilor din domeniu o perspectivă de ansamblu asupra evoluției industriei turismului pe termen mediu și lung.
ROMEXPO pregătește deja ediția de primăvară a Târgului de Turism, care va avea loc între 20 și 23 februarie 2020,în Pavilioanele B1 și B2 din Centrul Expozițional și se va desfășura concomitent cu ROMHOTEL – expoziția internațională de echipamente, mobilier și dotări pentru hoteluri și restaurante. Cele mai importante companii din domeniul turismului și-au planificat deja participarea la evenimentul următor unde vor lansa oferte care se vor concentra în special pe sezonul estival 2020.
TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI este organizat de ROMEXPO, bianual, primăvara şi toamna, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) şi în parteneriat cu: Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).
Be the first to comment