Primăria Municipiului Chișinău împreună cu Asociația Națională pentru Turism Receptor din Moldova au semnat în cursul zilei de 27 februarie, un Acord de Colaborare în vederea dezvoltării proiectelor din domeniul turismului receptor și promovării imaginii municipiului Chișinău ca destinație turistică.
Potrivit Acordului de Colaborare, ANTRIM, împreună cu Primăria Municipiului Chișinău, în perioada 2020-2021 va implementa proiecte comune, precum:
- Dezvoltarea identității turistice a orașului Chișinău si a Strategiei municipale de dezvoltare a turismului pentru perioada 2020-2025;
- Demararea campaniei de informare pentru locuitorii capitalei despre atracțiile turistice din oraș #AskMeAboutChisinau;
- Elaborarea de materiale promoționale cu atracții turistice din oraș în limbile de circulatie internationala ( un ghid oficial al orașului Chișinău, harta, agenda de evenimente, etc.);
- Crearea unei platformei online, care va conține informație despre atracțiile turistice și de agrement, activități și o agenda a evenimentelor din orașul Chișinău, de interes pentru turiști;
- Crearea și promovarea traseelor turistice tematice, inclusiv Troleibusul Turistic;
- Altele.
ANTRIM implementează proiecte menite să promoveze Moldova ca destinație turistică pe plan extern prin reprezentarea la evenimente de specialitate, târguri și expoziții internaționale, organizează întâlniri B2B pentru reprezentanții sectorului, gestionează campanii de promovare ple plan local și internațional, administrează cu succes Centrul de Informare pentru Turiști. De asemenea, pe parcursul a 2 ani de activitate Centrul a consultat peste 18,000 de vizitatori străini din 99 de țări ale lumii, cu ajutorul a 90 de voluntari și drept urmare, a devenit și o platformă de promovare a evenimentelor locale de interes pentru turiștii străini.
Aceste activități se implementează datorită sprijinului de durată al partenerului strategic al Industriei Turismului in Moldova, Proiectul de Competitivitate din Moldova finanțat de USAID, Suedia și UKAid care susține activitățile de promovare ale sectorului de turism receptor de mai bine de 6 ani și inclusiv activitățile Centrului de Informare pentru Turiști pe parcursul a 2 ani de activitate.
Be the first to comment