Românii aleg destinațiile călduroase, atât pentru vacanța de Paște, cât și pentru cea de 1 Mai. Egipt, Dubai, Maroc și Turcia sunt în topul preferințelor turiștilor Karpaten Turism. Agenția a vândut anul acesta, pentru perioada de Paște și 1 mai, cu 30 la sută mai multe pachete față de anul trecut.
„Românii sunt mult mai dornici să călătorească, după terminarea pandemiei. În 2021, în perioada Paște – 1 Mai, au călătorit 10.000 de persoane, iar acum înregistrăm o creștere de 30 la sută. Dacă anul trecut, majoritatea clienților noștri au ales Egiptul, datorită relaxării măsurilor anti-Covid, în prezent, se bucură de redeschiderea unor destinații noi, precum, Dubai, Argentina, Brazilia sau Peru”, spune Alexandru Mărginean, Manager General Karpaten Turism.
Alte pachete turistice populare printre clienții Karpaten Turism, pentru sărbătorile de primăvară, sunt circuitele în India, Peru, Argentina – Brazilia, Spania & Santiago de Compostela, Israel și Cappadocia. Charterele către Republica Dominicană și Dubai se află, în continuare, printre cele mai bine vândute destinații exotice din portofoliul agenției.
„Prețurile pachetelor turistice au crescut față de anul trecut, din cauza scumpirii petrolului, care influențează ofertele companiilor aeriene, dar asta se vede, în special, în cazul zborurilor lungi. Facem, însă, tot posibilul pentru ca acest lucru să se simtă cât mai puțin în ofertele Karpaten, iar clienții noștri să nu fie afectați”, completează Alexandru Mărginean, Manager General Karpaten Turism.
Be the first to comment