Ediția de primăvară a Târgului de Turism al României 2024 a adunat laolaltă peste 170 de companii de turism din țară, din străinătate și un număr impresionant de vizitatori. A fost ediția la care s-a remarcat și o prezență mai numeroasă a Organizațiilor de Management al Destinației (OMD) din diverse zone turistice ale României.
Sunt organizații care, prin parteneriat public-privat, trebuie să promoveze turismul local, județean sau regional. Standurile OMD-urilor sau ale asociațiilor turistice regionale au sărit în ochi prin promovarea spectaculoasă, la propriu, a destinațiilor pe care le reprezentau. Cântece și dansuri populare, prezentări și degustări de mâncăruri tradiționale, surprize de tot felul, mici cadouri pentru vizitatori.
Inclusiv comuna Afumați din județul Ilfov s-a promovat la TTR 2024. Însă nu și OMD Constanța-Mamaia care, anterior, anunțase că la ediția de primăvară a Târgului, pe o suprafață de 600 mp, va promova „Riviera României” împreună cu OMD Județ Constanța și OMD Mangalia. Rușinea a fost spălată de OMD Mangalia, care a reușit să învingă „birocrația” și să participe, activ, la TTR.
GoNEXT TV a stat de vorbă cu câțiva reprezentanți ai OMD-urilor participante la cel mai mare eveniment, din România, de prezentare a ofertelor turistice pentru țară și străinătate.
De acum ne vedem și pe CD TV – televiziunea digitală cu cea mai mare acoperire din Sud Estul României: Constanța, Tulcea, Ialomița și Călărași.
Cele mai bune emisiuni și reportaje sunt pe www.cdtv.ro
Be the first to comment