Județul Cluj s-a numărat și anul acesta printre destinațiile relevante din România prezentate în cadrul standului național de la Târgul Internațional de Turism ITB Berlin, cel mai mare târg internațional de profil.
La fel ca și în anii precedenți, județul Cluj a reprezentat pentru publicul german o destinație extrem de interesantă din perspectiva turismului de tip city-break, cultural sau activ. Tuturor celor care au trecut pragul desk-ului de promovare a Clujului le-au fost oferite informații și idei personalizate în vederea organizării unor viitoare sejururi și circuite în inima Transilvaniei, punctându-se locații, obiective, zone de interes și activități conexe, în funcție de preferințele și așteptările fiecărui vizitator în parte. Prin intermediul diverselor canale de informare și promovare, județul Cluj i-a convins atât pe vizitatori, cât și pe specialiști, că reunește un ansamblu de atracții și resurse capabile să atragă turiști și să ofere o experiență de neuitat.
Ministerul Turismului a pus standul României de la ITB la dispoziția agențiilor de turism, asociațiilor de promovare, hotelierilor, centrelor de informare turistică sau operatorilor economici din domeniul turismului interesați să promoveze în Germania ofertele pentru România și să contribuie la conturarea țării ca destinație turistică competitivă la nivel european. Turismul viticol a fost în centrul atenției în cadrul Serii Românești, unde au fost prezentate vinuri din mai multe regiuni ale țării, în timp ce gastronomia tradițională a completat experiența autentic românească de la standul României.
În completarea prezentărilor de excepție ale standurilor expoziționale aferente destinațiilor individuale, ITB Berlin a organizat o serie de conferințe, workshop-uri, concerte sau show-uri culinare. În acest context, reprezentanții CNIPT Cluj au participat la o conferință axată pe tematica turismului smart, obținând, astfel, informații și sfaturi esențiale în legătură cu abordarea și aplicarea unor principii și direcții esențiale în dezvoltarea unei destinații accesibile, sustenabile, digitalizate și creative la nivel de experiență turistică complexă.
„Pentru Consiliul Județean și CNIPT Cluj Târgul de Turism de la Berlin a reprezentat ultima manifestare de profil la care participă în acest an, scopul fiind acela de a convinge cât mai mulți dintre potențialii turiști care nu s-au decis încă în legătură cu destinația de vacanță a anului 2019“, au precizat reprezentanții Clujului.
Desfășurându-se, anual, într-o locație de mari dimensiuni (Messe Berlin), pe o suprafață de 160.000 metri pătrați, ITB Berlin a reprezentat și în 2019 principalul forum de comunicare și marketing turistic, precum și cel mai mare pol turistic de servicii și inovație din industria de călătorii.
Be the first to comment