FlixTrain își continuă strategia de expansiune în 2020. După o perioadă de succes de un an și jumătate în Germania, FlixMobility va lansa brandul FlixTrain și în alte piețe europene. Începând cu anul 2020, primele trenuri verzi vor conecta mai multe orașe din Suedia,în timp ce în Germania vor fi disponibile și mai multe destinații. În Franța, guvernul derulează teste de echilibru economic pe diverse rute. La nivelul întregului sector feroviar, cea mai mare provocare este contractarea trenurilor.
La doi ani de la lansarea pe piața din Germania, primele trenuri internaționale operate de FlixTrain sunt fi disponibile și în Suedia. Începând cu prima jumătate a anului 2020, trenurile verzi vor circula pe rutele Stockholm – Malmö și Stockholm – Gothenburg.
„Observăm o cerere tot mai mare pentru servicii feroviare în Suedia, iar FlixTrain va oferi cea mai accesibilă alternativă de pe piață fără a compromite calitatea serviciilor și accesibilitatea. În plus, FlixTrain va contribui în mod semnificativ la tranziția către servicii de mobilitate sustenabile”, a declarat Peter Ahlgren, Managing Director FlixBus Suedia.
Primii pași în piețele recent liberalizate: Autoritățile de reglemetare testează posibilitatea FlixTrain în Franța
În primăvara anului 2019, FlixTrain a făcut publice planurile preliminarii necesare intrării pe piața transportului feroviar de pasageri din Franța. Autoritatea de reglementare națională, ARAFER, a cerut părților interesate să prezinte planurile pentru 18 luni înainte de a începe operațiunile. La cerere, ARAFER derulează în prezent teste de echilibru economic pentru diverse rute.
Piața transportului feroviar din Franța urmează să fie liberalizată din 2021. FlixTrain va evalua posibilitatea de a intra pe piața din Franța în 2020, termenul limită pentru aplicație.
„Liberalizarea este o oportunitatea unică de a crea o ofertă extinsă de servicii de mobilitate pentru pasagerii francezi”, a explicat Yvan Lefranc-Morin, Managing Director FlixBus Franța.
FlixTrain în Germania: Noi destinații din decembrie și noi rute din primăvara 2020
Pe lângă planurile de extindere la nivel internațional, numărul trenurile verzi continuă să crească și pe piața din Germania. După ce FlixTrain a început să opereze rutele dintre Berlin și Stuttgart (via Frankfurt) și Hamburg și Köln în 2018, noi trenuri au fost adăugate rețelei în 2019. Din 15 decembrie, șapte noi orașe (printre care, Aachen, Leipzig, Halle (Saale) și Erfurt) au fost adăugate pe rutele Berlin – Köln sau Berlin – Stuttgart. Din primăvară 2020, FlixTrain a anunțat că va lansa o nouă rută între Stuttgart și Hamburg.
FlixTrain este în discuții cu mai mulți producători de trenuri
În Germania, FlixTrain operează în prezent câteva trenuri recondiționate care au aparținut anterior Deutsche Bahn. Trenurile necesare pentru a susține expansiunea în Germania, dar și pe noile piețe din Europa vor fi atât trenuri recondiționate, cât și trenuri complet noi. Furnizorul de servicii de mobilitate este deja în discuții cu o serie de producători de trenuri. FlixTrain își propune ca toate trenurile sale să fie alimentate 100% cu energie regenerabilă, cum este în prezent cazul trenurilor operate în Germania. Mai mult de un milion de pasageri au călătorit cu trenurile FlixTrain, alimentate în proporție de 100% cu energie verde furnizată de Greenpeace Energy, în Germania, într-un an de la lansare.
Despre FlixMobility
FlixMobility este o companie tânără furnizoare de mobilitate, care oferă noi alternative pentru călătorii accesibile, accesibile și ecologice cu ajutorul brandurilor FlixBus și FlixTrain. Datorită modelului unic de business și a tehnologiei inovatoare, start-up-ul a pus rapid bazele celei mai mari rețele de transport de persoane pe distanțe lungi cu autocarul din Europa și a lansat primele trenuri verzi pe distanțe lungi în 2018. Din 2013, FlixMobility a schimbat modul prin care peste 100 de milioane de persoane au călătorit prin Europa și a creat sute de noi locuri de muncă în industrie.
Din diverse orașe din Europa, echipa FlixMobility se ocupă de dezvoltarea tehnologiei, planificarea rețelei, controlul operațiunilor, marketing și vânzări, managementul calității și de dezvoltarea continuă a produselor. Operarea zilnică a autocarelor verzi este administrată de partenerii regionali, IMM-uri locale, iar cele ale trenurilor FlixTrain sunt administrate în parteneriat cu companiile private de tren. Prin aceste parteneriate, inovații, spirit antreprenorial și un puternic brand internațional, se întâlnesc calitatea și tradiția. Combinația unică dintre un start-up tehnologic, platformă de e-commerce și transport clasic de persoane a poziționat FlixMobility ca lider înaintea multor corporații internaționale, schimbând permanent mobilitatea europeană.
Be the first to comment