Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sprijinul ANAT și FPTR, realizează în perioada ianuarie – februarie, o analiză reală a sectorului de turism din România.
Toți membrii interesați au primit în 12 ianuarie 2018 invitația de a completa acest chestionar, în vederea elaborării primului barometru al turismului românesc. Cei care nu au primit acest chestionar îl pot completa aici.
Reprezentanții ANAT au precizat că după interpretarea datelor (martie-aprilie), vor fi lansate comunicate de presă, conferințe de presă și diferite evenimente specifice, cu scopul de a evidenția aspectele descoperite prin intermediul chestionarului. Potrivit acestora, metoda de cercetare prin intermediul acestui chestionar reprezintă prima și singura modalitate de analiză a situației actuale din turism prin: identificarea principalelor caracteristici ale domeniului și prezentarea riscurilor, vulnerabilităților și previziunilor de pe piață. În principal, formularul va furniza informații referitoare la:
1. unități de cazare
2. restaurante
3. agenții de turism
Scopul acestui demers este de a influența viitoarele politici publice, spre beneficiul firmelor care activează în acest sector.
Be the first to comment