Christian Tour, cea mai mare agenție de turism din țară, preia rețeaua de agenții a TUI Travel Center România, devenind astfel compania cu cel mai mare număr de agenții fizice, la nivel național.
În urma acestei tranzacții, rețeaua TUI Travel Center România va parcurge un proces de rebranding, toate agențiile sale devenind Christian Tour. Anterior, TUI Travel Center România era deținută, cu tot cu rețeaua de agenții, de compania German Touristik, entitate din Memento Group.
După transferul rețelei către Christian Tour, German Touristik va rămâne în continuare Tour Operator sub propriul brand, devenind ultra discounterul Grupului Memento și orientându-și activitatea pe segmentul B2B, cu oferte de cazări și chartere ultra low cost cu distribuție către peste 1.000 de agenții revânzătoare din România.
”În ultima vreme, am făcut eforturi financiare și structurale considerabile pentru a ne pregăti listarea la bursă”, explică Cristian Pandel, CEO și Președinte Christian Tour. ”Am preluat în totalitate structuri sau companii în care eram acționari, sau chiar acționari majoritari, pentru a ne fortifica poziția pe piață și a ne asigura toate componentele necesare unui business sănătos și de succes în turism – de la linia aeriană AnimaWings, care a devenit 100% românească anul acesta, la rețeaua de agenții, de la jucători locali, la agenții ce oferă experiențe nișate de travel. Avem acum un portofoliu impresionant, cu un mix de produse și servicii pe care le oferim clienților noștri, omnichannel, iar în etapa următoare ne propunem să devenim și cea mai mare platformă de turism online din țară.”
Procesul de preluare a rețelei TUI Travel România se va finaliza până la 31 decembrie 2024. Valoarea tranzacției financiare asociate preluării rețelei de agenții depășește 1 milion EUR. Anul acesta, German Touristik, compania care deține rețeaua TUI, a ajuns la o cifră de afaceri de peste 25 de milioane EUR, din care aproximativ 10 milioane de EUR reprezentau vânzările realizate prin intermediul rețelei.
Prin integrarea celor 15 agenții preluate de la TUI Travel Center și optimizarea rețelei existente, Christian Tour își propune să ajungă la 80 de puncte de vânzare în toată țara, la începutul anului 2025, acestea alcătuind cea mai mare rețea de retail deținută de o agenție de turism în România.
Be the first to comment