Comitetul pentru transport și turism (TRAN) al Parlamentului European dorește să crească răspunderea vânzătorilor de bilete de tren

Tren în Belgia. FOTO Smiley.toerist
Tren în Belgia. FOTO Smiley.toerist

UE dorește să reformeze reglementările privind drepturile pasagerilor în transportul feroviar. Ca urmare a acestor modificări, călătorii ar trebui să obțină mai multe informații și ajutor în cazul întârzierilor și al anulărilor, lucru care este binevenit.

Pe de altă parte, vânzătorii de bilete, care au doar un rol de facilitare, vor avea mai multe responsabilități, conform deciziei Comisiei pentru transport și turism (TRAN) a Parlamentului European din data de 9 octombrie.

Se estimează ca vor cădea în sarcina vânzătorilor de bilete, atât informarea călătorilor cu privire la întârzieri și conexiuni, cât și asigurarea asistenței în caz de întârzieri, cu alte cuvinte, aceștia vor trebui să ofere mese și să organizeze cazarea la hotel pentru călătorii afectați de întârzieri sau anulări. Toate acestea au fost, până în prezent, în sarcina companiei feroviare.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*