Primăria Municipiului Constanța participă la cea de-a 43-a ediție a Târgului Internațional de Turism de la Belgrad, care se desfășoară în perioada 24-27 martie 2022.
Cel mai mare eveniment de profil din Europa de Est are loc simultan cu alte două manifestări expoziționale: Târgul internațional al industriei hoteliere și alimentației publice – HORECA și Târgul internațional BEOWINE, dedicat industriei vitivinicole, de producție și distribuție a vinurilor.
La infodesk-ul de promovare a turismului de litoral, cei interesați pot descoperi cele mai importante atracții turistice din oraș și experiențele aferente acestora.
Promovarea Municipiului Constanța ca destinație turistică reprezintă o preocupare permanentă a municipalității, dată fiind importanța economică și socială a turismului.
Municipiul Constanța dispune de un produs turistic integrat(stațiunea Mamaia și orașul Constanța). Proiectele derulate de municipalitate vizează creșterea accesibilității turistice, reabilitarea și restaurarea unor clădiri istorice vechi, inclusiv consolidarea și reabilitarea obiectivului turistic simbol al orașului, revitalizarea vieții culturale a orașului prin adoptarea și implementarea Strategiei culturale a municipiului Constanța, planificarea unei agende culturale diversificate destinate atragerii unor segmente diverse de vizitatori. Sunt doar câteva inițiative prin care municipalitatea intenționează să crească vizibilitatea destinației turistice Mamaia-Constanța și pe plan internațional.
Be the first to comment