Succesul unei mari varietăți de unități de cazare și de alimentație confirmă faptul că există o posibilitate considerabilă de atragere a turiștilor în extrasezon în cadrul stațiunii Eforie Nord.
În completarea, și uneori consolidarea cererii în extrasezon, a existat o creștere considerabilă a ofertei de produse destinate și dedicate turiștilor. Principalele clustere sunt produse culturale și de patrimoniu, activități sportive și alte produse turistice legate de sănătate, activități de interes special și facilități de conferințe.
Analiza acestor categorii de produse relevă o serie de indicatori cheie pentru dezvoltarea cu succes a produselor din extrasezon. Acești factori includ:
- identificarea clară a segmentelor de piață țintă și concentrarea activităților promoționale asociate pe aceste segmente;
- producerea de produse sau pachete proiectate atrăgător care fac vacanțele în extrasezon să pară valoroase;
- asigurarea faptului că vacanța în extrasezon reprezintă o experiență de calitate, deoarece vizitele repetate tind să fie foarte importante.
O provocare majoră cu care se confruntă industria turistică la nivelul stațiunii Eforie Nord este cum să crească în continuare numărul de turiști dispuși să aibă parte de vacanțe în extrasezon și să crească multiplicitatea acestora.
Be the first to comment