Anca Nedea – Director la Organizația Patronală Mamaia și purtător de cuvânt la OMD Riviera Sud – a fost invitata jurnalistului Adrian Boioglu la GoNEXT TV.
Cu acest prilej, Anca Nedea a spus ce ar trebui schimbat la sloganul actual „Explore the Carpathian Garden” și ce nișe de turism ar trebui să promovăm mai mult.
De asemenea, în calitate de susținătoare a OMD-urilor în România, Anca Nedea evaluează impactul acestor organizații asupra dezvoltării turismului local și afirmă ce măsuri consideră că trebuie implementate pentru ca OMD-urile să devină actori mai eficienți în atragerea de fonduri și promovarea turistică.
Anca Nedea mai spune și care sunt principalele provocări pe care le întâmpinați în gestionarea unui OMD și cum și-a propus să fie depășite pentru a maximiza potențialul turistic al României.
Nedea vine cu propuneri legate de modul în care litoralul românesc poate concura cu Bulgaria și Grecia și prezintă și strategii pentru a transforma sudul litoralului.
Anca Nedea abordează și subiectul alegerilor care urmează în câteva săptămâni și spune ce ar trebui schimbat din punct de vedere legislativ în domeniul turismului.
De acum ne vedem și pe CD TV – televiziunea digitală cu cea mai mare acoperire din Sud Estul României: Constanța, Tulcea, Ialomița și Călărași.
Cele mai bune emisiuni și reportaje sunt pe www.cdtv.ro
Be the first to comment