Târgul de Turism al României – ediția de toamnă 2024 – este evenimentul care, pe lângă operatorii din domeniu, i-a adunat și pe jurnaliștii Clubului Presei de Turism, dornici să vadă și să consemneze cu ce oferte, care mai de care mai originale, vin agențiile de turism pentru a atrage cât mai mulți doritori de vacanțe în țară și în destinațiile din străinătate.
Așa se întâmplă la fiecare ediție. Iar cei care cunosc cel mai bine dedesubturile bătăliei pentru atragerea turiștilor și modul în câte agențiile de turism își conving clienții sa cumpere vacanțe sunt președintele Federației Internaționale a Jurnaliștilor și Scriitorilor din Turism (FIJET), România, Ștefan Baciu și vicepreședintele, Grig Bute. Cu ei a stat de vorbă Ghiulfer Predescu, jurnalist GoNEXT.
Printre temele dezbătute cu cei doi jurnaliști au fost, evident, cu cât sunt mai reduse prețurile pentru vacanțe dacă sunt cumpărate la Târg sau cât de utile, sau nu, pentru hotelierii din România, sunt voucherele de vacanță.
Ștefan Baciu și Grig Bute au vorbit și despre modul în care este promovat turismul romanesc și ce ar mai trebui făcut pentru ca prin parteneriatul public-privat, turismul nostru sa aibă într-adevăr succes. Și nu în ultimul rand despre apetitul turiștilor romani pentru vacanțe în destinații exotice, cât mai îndepărtate de țară.
De acum ne vedem și pe CD TV – televiziunea digitală cu cea mai mare acoperire din Sud Estul României: Constanța, Tulcea, Ialomița și Călărași.
Cele mai bune emisiuni și reportaje sunt pe www.cdtv.ro
Be the first to comment