Hany Abdelmoneim, directorul de operare din cadrul Baron Hotels & Resorts Egypt, a fost invitatul jurnalistului Adrian Boioglu la GoNEXT TV.
El a povestit cum au fost afectate hotelurile Baron de criză și de războiul din Ucraina. Hany Abdelmoneim a explicat care sunt atuurile hotelurile Baron în atragerea clienților, în special din Vestul Europei. Aceștia preferă siguranța, luxul și serviciile oferite de hotelurile Baron.
El a mai afirmat că la hotelurile Baron sunt oferite diferite tipuri de camere, unele sunt potrivite pentru familii, altele pentru șefi de stat sau directori de mari companii, explicând diferența dintre acestea.
Hany Abdelmoneim a mai spus ce activități pot face turiștii la Baron Hotels and Resorts, ce excursii își pot rezerva.
El a declarat și câți turiști români au venit la hotelurile Baron și care este mesajul pentru aceștia.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Ministrul Turismului, Bogdan Trif, și Gheorghe Popescu, consilierul onorific al premierului României, au condus, marți, 20 noiembrie, la sediul Guvernului, ședința în care a fost dezbătut Planul de Promovare a României pentru EURO 2020. Invitați …
Christian Tour, cea mai mare agenție de turism din România, desfășoară o amplă campanie de reduceri cu ocazia Paștelui, cu numeroase oferte speciale de vacanță și transport pentru turiști, de tip last minute, pentru rezervările …
Asociația Pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR) a lansat, de Ziua Europei, brandul de oraș, conceptualizat împreună cu firma de consultanță și design Brandient. Proiectul a început pe 1 decembrie 2018, cu ocazia …
Be the first to comment