Jelena Stankovic, purtătorul de cuvânt al Organizației de Promovare a Belgradului, capitala Serbiei, este invitata jurnalistului Adrian Boioglu pentru această ediție a emisiunii de la GoNEXT TV. Emisiunea a fost înregistrată la Drvengrad, satul de lemn construit de regizorul Emir Kusturica, una dintre locațiile pe care și turiștii care vin la Belgrad vor să o vadă.
Belgradul a cunoscut, în 2022, o creștere a numărului de turiști cu 73%, cifre impresionante pentru capitala Serbiei, care a învățat să-și promoveze foarte bine valorile peste hotare. Gastronomia, frumusețea naturală a Dunării, curățenia orașului, dar și veselia oamenilor primitori – toate acestea fac ca Belgradul să devină una dintre capitalele cu o creștere spectaculoasă.
Secretele acestei creșteri stau, în primul rând, într-o strategie bine coordonată cu toți partenerii locali. Air Serbia, compania națională aeriană din țara vecină, a crescut numărul zborurilor cu destinația Belgrad. În 2023, aceste zboruri vor fi și mai multe și vor lega alte orașe din România, nu doar Bucureștiul. Viața de zi și de noapte din Belgrad este oferta cu care țara vecină va promova această destinație în TImișoara, Arad și București. Organizația de Promovare a Belgradului vrea să ajungă să discute cu turoperatori din România, dar și cu alte entități interesate în organizarea de vacanțe. Un astfel de weekend prelungit poate fi extins și mai mult cu excursii în zonele încărcate de istorie din jurul capitalei Serbiei, o rută a vinului, o plimbare în zona montană.
Toate aceste subiecte pot fi regăsite în interviul cu Jelena Stankovic, unul dintre cei mai buni oameni de PR care reprezintă o destinație Europeană.
De acum ne vedem și pe CD TV – televiziunea digitală cu cea mai mare acoperire din Sud Estul României: Constanța, Tulcea, Ialomița și Călărași.
Cele mai bune emisiuni și reportaje sunt pe www.cdtv.ro
Be the first to comment