Invitation Romania, touroperator român specializat pe incoming, a invitat în România, pentru luna mai, 27 de reprezentanţi ai unor importanţi touroperatori din SUA (agenţi de turism, manageri şi proprietari). Acţiunea se încadrează în politicile de promovare a tematicilor produsului turistic românesc, derulate cu constanţă de către Invitation.
Dintre aceştia, 7 touroperatori americani se vor familiariza cu produsul Delta Dunării, încă inedit pentru multe pieţe externe. Delta Dunării va fi promovată de către Invitation Romania în SUA în cadrul unui concept activ ecologic, adaptat la o clientelă de vârstă medie şi de peste 60 de ani. Acţiunea se va termina în Tulcea, printr-o conferinţă de presă care va evalua serviciile şi infrastructura produsului Delta Dunării pentru turiştii americani.
„Acest proiect a fost precedat, în prima parte a anului, de infotripuri dedicate pieţelor flamandă, franceză şi germană. De asemenea, în iunie vom derula un proiect inedit de promovare către reţelele noastre internaţionale“, subliniază Gheorghe Fodoreanu, preşedintele Invitation Romania.
Potrivit lui Gheorghe Fodoreanu, aceste iniţiative private sunt în măsură să înlocuiască lipsa prezenţei oricărui suport de promovare a turismului românesc, după închiderea birourilor de promovare turistică, măsură care a fost luată anul trecut.
Înfiinţată în 2006, Invitation Romania este una dintre principalele agenţii de turism din România specializată pe incoming, deci pe aducerea de turişti străini. Touroperatorul Invitation aduce turişti din toată lumea, în special din Asia, Germania, Franţa, Belgia, An¬glia, Spania. Printre produsele promovate se numără circuite în Maramureş, Bucovina, Delta Dunării, Transilvania.
Be the first to comment