Turismul digital este un factor extrem de important în promovarea destinațiilor turistice la nivel mondial. Internetul a devenit, la nivel mondial, principala sursă de accesare a informațiilor și de planificare a călătoriilor.
Pentru a deveni competitivi pe acest sector, Ministerul Turismului din România intenționează ca, până la începutul anului viitor, toate atracțiile turistice să fie incluse într-o hartă interactivă pe care turiștii să o poată accesa de oriunde din lume. Prin intermediul acestei aplicații, toți cei care vor să viziteze România vor putea să își planifice călătoria în țara noastră pe diferite forme de turism sau pe categorii de atracții turistice.
De asemenea, România va avea un nou clip de promovare turistică în care vor fi incluse toate formele de turism la care țara noastră este competitivă, videoclip care va fi folosit în campaniile de promovare online.
Seminarul organizat la sediul Ministerului Turismului se adresează atât reprezentanților autorităților centrale dar și cei ai autorităților locale și reprezentanților Centrelor Naționale de Informare și Promovare Turistică.
Evenimentul este susținut de reprezentanți ai Departamentului Digital și New Media din cadrul Ministerului Turismului din Israel și se desfășoară în perioada 3-4 septembrie 2018.
Be the first to comment