Cu mai puțin de două săptămâni înainte de debutul Târgului de Turism al României, reprezentanții Ministerul de resort și-au adus aminte că au nevoie de un stand.
Ministerul Turismului a demarat – abia pe 2 noiembrie – procedura de achiziție publică pentru serviciile de organizare târguri și expoziții cu ocazia Târgului de Turism al României, eveniment programat pentru perioada 15 – 18 noiembrie. Ediția cu numărul 40 are loc la Romexpo.
Suma alocată de minister este de 238.000 lei, iar firmele care doresc să participe la licitație au termen până pe 8 noiembrie să depună o ofertă.
Condorm Caietului de Sarcini, standul Ministerului Turismului trebuie “să ofere un ambient care pornește de la tradiție și componenta cultural-istorică și să transmună într-o manieră modernă un cadru adecvat pentru activitatea de promovare”.
Mesajul pe care acest stand îl va transmite este legat de marcarea Centenarului Marii Uniri, iar tema este: “România – explorați Grădina Carpaților”.
Reprezentanții Ministerului Turismului au cerut ca în stand să fie amplasată Poarta III a Cetății Alba Iulia, dar zona să puncteze și ideea de tehnologizare printr-un video-wall de mari dimensiuni pe care vor rula materialele de promovare.
Firma care se va ocupa de amenajare trebuie să aibă în vedere construirea unei podele înălțate, a unui spați închis divizat pentru birouri, 2 desk-uri cu înălțimea de 110 cm, o masă rotundă cu 4 scaune și un photo booth cu chroma key.
O parte dintre bani va merge și la confecționarea de materiale promoționale: 350 pixuri, 350 agende, 200 brelocuri, 200 insigne și 500 stick-uri cu carcasă magnetică, imitație de lem, imprimate cu logo-ul României.
Be the first to comment