TAROM anunță lansarea campaniei de imagine națională: Oriunde te poarta dorul, ceea ce își propune a fi o abordare diferită și proaspătă a comunicării de brand TAROM, centrată pe conceptul de dor.
TAROM continuă să își urmărească obiectivele asumate cu scopul central de revitalizare și eficientizare a companiei.
Cea mai nouă campanie de comunicare TAROM aduce în atenția publicului o companie cu o imagine actuală, profund conectată la spriritul românesc, dar mai ales conectată la condiția românului modern, înțelegându-i cel mai bine nevoia de mobilitate.
„Pentru TAROM 2018 este, în mod cert, anul de optimizare a abordării de business și de modernizare a companiei, iar acest aspect trebuie evidențiat către clienții noștri, mai ales la nivel de comunicare. Centenarul României ne responsabilizează să (re)facem din TAROM, Compania Națională de care suntem cu toții mândri. Campania de promovare prezintă publicului o companie aeriană modernă, un partener român de încredere, care înțelege nevoile clienților săi, unindu-i, oriunde s-ar afla, întotdeauna în cele mai bune condiții”, a declarat Werner Wolff, Director General TAROM.
Mixul de comunicare cuprinde, pe lângă campania TV, și un spot radio, precum si campanii outdoor, online si PR. Ne dorim să legăm cât mai multe parteneriate alături de toți cei care simt românește și își doresc să contribuie pozitiv la reconsolidarea brandului TAROM.
Be the first to comment