Paradis – Vacanţe de Vis prezintă concepte noi pentru Litoral la Târgul de Turism al României

Agenţia de turism “PARADIS – VACANŢE DE VIS“ se află în al 18-lea an de activitate

„Paradis Vacanţe de Vis”, cel mai important touroperator dedicat Litoralului românesc, participă cu stand la unul dintre evenimentele mult aşteptate ale turismului românesc – Târgul de Turism al României, ediția de primăvară. În perioada 22-25 februarie, în cadrul ROMEXPO Bucureşti, pe o suprafaţă de peste 13.000 mp, îşi vor expune ofertele aproximativ 270 de participanți din 15 ţări, fiind aşteptaţi circa 25.000 de vizitatori, în căutare de noi destinaţii şi oferte de vacanţă.

Ca în fiecare an, agenţia “Paradis Vacanţe de Vis” va aduce la TTR cele mai bune oferte de vacanţă pentru litoral. Având în portofoliu peste 400 de hoteluri aflate în zona de litoral, precum şi parteneriate cu companii aeriene, echipa “Paradis Vacanțe de Vis” va oferi cea mai interesantă gamă de pachete pentru turiştii care aleg să-şi petreacă vacanţa de vară pe litoral. Cu o experienţă de 17 ani pe piaţa turismului românesc, cu peste 100.000 de turişti români şi 6000 străini aduşi în anul 2017 pe litoral, agenţia “Paradis Vacanţe de Vis” a impus noi standarde de calitate pe piaţa vacanţelor din România.

Pachetele cu avionul prin care turiştii din Cluj, Oradea sau Timişoara pot ajunge într-o oră pe litoral, fapt ce conduce la importante economii de timp şi financiare, precum şi poziționarea de reprezentanţi ai agenţiei în toate staţiunile de pe litoral, cu scopul de a rezolva urgent eventualele probleme pe care turiştii le reclamă, au condus la creşterea încrederii în serviciile oferite de agenţie. Astfel, numărul celor care apelează la echipa “Paradis Vacanțe de Vis” pentru a-şi organiza un sejur la malul mării a crescut de la an la an.

Potrivit specialiştilor „Paradis Vacanţe de Vis”, top 3 al staţiunilor de pe litoral în funcţie de cererea pentru acest an este condus, ca de obicei, de Mamaia, urmată de Eforie şi Venus.

Potrivit lui Aurelian Marin, director general şi fondator „Paradis Vacanţe de Vis”, „vânzările early booking înregistrează, în acest an, o creştere de 30% faţă de 2017. Creșterea se va accentua odată cu intrarea masivă pe piaţă, începând cu sfârşitul lunii februarie, a voucherelor de vacanţă”.

Anul 2018 aduce o serie de noi tendinţe şi noutăţi pentru litoralul românesc. Iată care sunt principalele:
► Creşterea solicitărilor pe pachetele cu avionul pe zborurile interne către litoral
► Festivalul Neversea, organizat pe parcursul a 4 zile. Turiştii care se vor grăbi să-şi facă rezervări de cazare vor avea acces la tarife foarte bune întrucât negocierea acestor pachete s-a făcut încă din vara anului 2017.
► Cresterea cantitativă şi calitativă a evenimentelor pe litoral. Începând cu 1 mai vom avea evenimente săptămânal, până la sfârşitul sezonului
► Un nou zbor charter, cu 2 frecvenţe săptămânale, pe ruta Tallin (Estonia) – Constanţa
► Rute de transport suplimentare ce vor face conexiunea Constanţa – Mamaia
► Constanţa şi Piaţa Ovidiu intră din ce în ce mai mult şi mai constant în preferinţele turiştilor atunci când vine vorba de petrecerea timpului liber – valabil în special pentru turistii din Mamaia dar nu numai.

Urmărind aceeași politică de satisfacere a nevoilor turistului modern, agenția a dezvoltat două noi concepte:
– o divizie, Day Trips, care a reuşit, în ultimii ani, să creeze o nouă
piaţă în industria turistică de pe litoral: excursiile de o zi. Croazierele de o zi în Delta Dunării sau excursiile la castelul de la Balcic (Bulgaria) au ţinut capul de afiş al sezonului trecut, un interes deosebit manifestându-se din partea turiştilor străini şi pentru excursiile la București sau serile tradiţionale româneşti / grecești.
– Parcul de aventură “Paradis Land Neptun”, singura investiţie a unei
agenţii de turism dedicată dezvoltării segmentului de agrement pe litoral. Cu peste 14 trasee de aventură și căţărare prin copaci, care îmbină pregătirea fizică cu atenția şi concentrarea, dispuse pe grupe de vârstă, dedicate atât copiilor, cât şi adulților, parcul a devenit în scurt timp un pol de atracție pentru turiştii aflaţi pe litoral.

În perioada 22-25 februarie vă puteți întâlni cu echipa “Paradis Vacanțe de Vis” pentru a găsi cea mai bună ofertă de cazare pe litoral, în pavilionul B2, standurile 14-15. Agenţia a pregătit pentru acest târg numeroase surprize, reduceri substanţiale la tarifele de cazare, pachete cu avionul de la Cluj, Timişoara sau Oradea în care copiii pot zbura gratuit spre litoral şi o tombolă la care puteți câştiga sejururi de 5 nopţi, pentru două persoane pe litoral.

În plus, orice participant la TTR 2018 va intra gratuit la târg, împreună cu familia, dacă achiziționează un pachet de vacanţă de la standul “Paradis Vacanţe de Vis” – Pavilionul B2 standurile 14-15! (preţul biletelor se va reduce din factura de vacanţă)
Oferta completă de vacanțe pe litoral o găsiţi pe site-ul agenţiei www.paradistours.ro iar dacă vă înscrieţi pe paginile

www.facebook.com/paradisvacantedevis sau www.instagram.com/paradisvacantedevis, puteţi să fiţi primii care aflați noutăţile şi cele mai bune oferte de cazare pe litoral.

Vă aşteptăm la Târgul de Turism al României 2018:
22-24 februarie 2018 (joi-sâmbătă): între 10.00 şi 18.00
25 februarie 2018 (duminică): 10.00-16.00
Locatie: B2 stand 14-15A
Acces
Bilet intrare : 10 lei/zi
Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilităţi şi persoanele instituţionalizate beneficiază de intrare gratuită. Tarif acces parcare: 3 lei/ oră.

„Despre Paradis – Vacanţe de vis”

Aflată la aniversarea a 18 ani de existenţă, agenţia de turism “PARADIS – VACANŢE DE VIS“ reprezintă astăzi unul dintre primii 3 touroperatori din România pentru litoralul românesc al Mării Negre şi unul dintre cei mai importanţi pentru Bulgaria. Anul acesta, peste 100.000 de turişti îşi vor petrece vacanţa pe litoralul românesc prin “PARADIS – VACANŢE DE VIS”.
Pentru a oferi servicii de calitate, consultanţii „Paradis – Vacanţe de vis” îşi îndreaptă eforturile, an de an, în următoarele direcţii:
1. Alegerea şi selectarea atentă a locaţiilor şi hotelurilor.
2. Negocierea activă (chiar agresivă uneori) a contractelor, astfel încât săpoată oferi clienţilor şi partenerilor cele mai bune tarife, facilităţi şi oferte speciale.
3. Îmbunătăţirea comunicării cu clienţii şi partenerii de afaceri prinimplementarea pe site a modulului de rezervări directe, participarea, an de an, la târgurile importante de profil, editarea de broşuri, cataloage şi alte materiale publicitare, prezenţa activă pe internet, radio şi TV, concursuri atractive, organizarea de info-trip-uri în România şi străinătate etc.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*