Dorința imensă a românilor de a explora lumea și de a se întoarce la călătoriile de peste mări și țări s-a văzut la #TTRVirtual2021: 10.000 de persoane s-au înregistrat la Târgul de Turism al României – ediția virtuală – evenimentul digital organizat de ROMEXPO, în parteneriat cu Camerele de Comerț și Industrie din România, însumând peste 30.000 de vizite, în patru zile.
Astfel, la #TTRVirtual au participat 127 de companii expozante, din cinci țări: România, Bulgaria, Grecia, Muntenegru și Tunisia. Reprezentanții acestora i-au întâmpinat virtual pe cei pasionați de călătorii cu prețuri avantajoase, vacanțe personalizate și recomandări pentru sejururi în siguranță.
Oferta expozanților a fost extrem de generoasă pentru vizitatorii platformei: vacanțe Early Booking fără avans, reduceri între 10% – 30% pentru pachetele turistice de Paște și 1 Mai, discount de până la 50% pentru sejururile all inclusive sau demi-pensiune în Bulgaria, Turcia, Egipt și Tunisia, precum și cazare de la 1 euro/noapte de persoană în Grecia. De la târg nu au lipsit nici promoțiile irezistibile pentru destinațiile exotice din ce în ce mai frecventate de români: Maldive, Republica Dominicană sau Kenya.
În plus, cele mai frumoase zone turistice din România au fost promovate la #TTRVirtual2021: Buzău, Hunedoara, Maramureș, Covasna, Călimănești, Bistrița – Năsăud, Craiova, Botoșani, Dâmbovița, Dolj, Harghita, Mureș, Tulcea, Timiș, Timișoara, Târgoviște, Techirghiol, Zalău, Zlatna, Vocea Buzăului, Băile Herculane, Suceava.
Vizitatorii au avut parte de cea mai tare experiență digitală din domeniul turismului și au putut să-și achiziționeze vacanța mult dorită doar cu câteva click-uri și din confortul casei.
Interacțiunea prin chat sau video call cu vizitatorii, accesul rapid la o rețea importantă de clienți, expunerea semnificativă în mediul online sau promovarea produsele și serviciile într-un stand virtual personalizat, au făcut ca #TTRVirtual2021 să fie o experiență inedită și pentru firmele participante.
Evenimentul digital a fost organizat de ROMEXPO cu scopul de a aduce în atenția publicului companiile care oferă cele mai avantajoase servicii turistice pentru o vacanță perfectă. #TTRVirtual a reprezentat un real interes atât pentru pasionații de călătorii, cât și pentru specialiștii din domeniu.
„Le mulțumim expozanților și partenerilor pentru interesul și încrederea acordată proiectului nostru. Desfășurarea ediției virtuale a Târgului de Turism al României a fost posibilă datorită implicării și profesionalismului de care au dat dovadă. În același timp, apreciem că publicul ni s-a alăturat în acest parcurs digital. #TTRVirtual a fost doar începutul. Ne dorim să construim împreună proiectele viitoare”, a transmis Mihai Costriș, director executiv ROMEXPO.
Târgul de Turism al României a fost primul eveniment digital din România dedicat industriei turismului.
Be the first to comment