Se premiază cele mai eficiente și inovatoare proiecte din industria online a turismului din România în cadrul galei  eTravel Awards 

eTravel Awards, în cadrul eTravel Conference

Premiile eTravel Awards 2018 se vor desfășura pe parcursul a două etape: propunerile pentru nominalizare și jurizarea (ce include preselecția nominalizaților și jurizarea finală). Se califica acele proiecte care au fost realizate în intervalul septembrie 2017 – septembrie 2018, se adresează publicului român, sunt dezvoltate de echipe locale și excelează în design, funcționalitate și conținut.

Propunerile la eTravel Awards 2018 pot fi făcute în perioadă 31 august – 7 octombrie 2018, sunt gratuite și pot fi anunțate de orice persoană (autor sau utilizator), prin completarea formularului online. Atenție, o propunere nu aduce automat și o nominalizare. Nominalizarea este făcută de organizator pe bază propunerilor primite, numai dacă această se încadrează în categorie și respectă cerințele.

Un proiect poate fi propus la o singură categorie din concurs. Există însă situații în care componente din proiecte complexe pot fi sugerate separat în competiție (de exemplu, aplicația mobilă dintr-o campanie complexă poate fi înscrisă separat la categoria Best Travel Application).

Preselecția se va desfășura între 8-10 octombrie și va fi realizată de către organizator. Ea vizează în primul rând încadrarea corectă a proiectelor propuse, creativitatea și nivelul de dezvoltare și verificarea fișelor de înscriere.

Jurizarea efectivă revine unui grup format din industria online a turismului și a marketingului digital și se desfășoară în perioadă 10 – 18 octombrie (inclusiv). Acesta va luă în calcul următoarele criterii: originalitate, design, structură, navigabilitate și funcționalitate, relevanță și interactivitate, însă în aprecierea proiectelor vor conta foarte mult creativitatea și experiență generală oferită de acestea.

Categorii:

  • Best Travel Agency Website
    Categoria se adresează agențiilor de turism clasice, care sunt prezente în online prin intermediul unui site web. Această categorie nu este adresată OTA-urilor.
  • Best Hotel Website
    Pot fi înscrise în această categorie site-urile dedicate hotelurilor, care atrag prin design și funcționalitate. Site-urile trebuie să fie dezvoltate în România.
  • Best GuestHouse Website
    Categoria este dedicată site-urilor de pensiuni cu un design atractiv și funcționalități pentru clienți, dezvoltate în România.
  • Best Travel Marketing Campaign
    Campanii de marketing dezvoltate pentru agenții de turism și hoteluri care au transmis un mesaj atractiv prin intermediul unui mix de canale de comunicare, folosind platforme online inedite, inclusiv campanii desfășurate prin intermediul bloggerilor români.
  • Best Destination Campaign
    Campanii online de promovare a unei regiuni, a unui oraș sau a țării.
  • Best Facebook Fan Page
    Pagini de Facebook ale agențiilor de turism și ale hotelurilor care oferă în mod constant și actualizat conținut de calitate, care se deosebesc prin interactivitate și prin diversitatea mesajelor.
  • Best Instagram Account
    Conturi de Instagram ale agențiilor și hotelurilor care comunică constant pentru publicul din România pe această platformă vizuală. Sunt apreciate acele conturi care publică articole în mod frecvent, oferă o experiență de brand vizuală deosebită și desfășoară acțiuni promoționale.
  •  Best Travel Application
    Aplicații mobile sau web dezvoltate pentru agenții de turism și comunități (în scopul de a promova țara, orașe sau anumite regiuni).
  • Special Projects
    Proiecte speciale în online, blogging, aplicații Facebook, noi rețele sociale care nu se încadrează în altă categorie din concurs.
  • Best Corporate Travel Blog
    Sunt apreciate acele bloguri care publică articole în mod frecvent, oferă informații despre brand publicului și sprijină demersul de comunicare al organizației (agenție, hotel, pensiune etc).
  • Best Travel Blog
    Se pot înscrie persoane active atât în mediul online, cât și în mediul offline, care se exprimă prin intermediul blogurilor și au o prezența relevanță în domeniu. Câștigătorul va fi desemnat cu ajutorul unui juriu specializat (bloggeri, influenceri și specialiști în comunicare) și prin vot public.
  • Marketer of the year
    Cel mai bun specialist în marketing din domeniul ospitalier și al turismului (hotel, pensiune, agenție de turism, OTA etc.). Câștigătorul va fi desemnat cu ajutorul unui juriu specializat (bloggeri, influenceri și specialiști în comunicare) și prin vot public.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*