Devenită deja o tradiție pentru Herculane, “Conferința Națională Întoarcerea la Apă” își deschide porțile săptămâna viitoare. De data aceasta sunt dezbătute perspectivele de dezvoltare ale stațiunii și al segmentului de balneologie, wellness și spa din România.
Ediția a IX-a, denumită “Sanitas Per Aqua” urmează să pună în discuție provocările din acest segment de turism, așteptările asociațiilor europene de profil de la Băile Herculane, precum și viitoare direcții de marketing și dezvoltare de brand.
Printre speakerii conferinței se numără:
- Tobias Bielenstein, Head of Marketing and co-owner of EuropeSpa med & Wellness GmbH, specialist în marketing pentru destinații spa – Germania
- Natasha Ranitovic, Președinte Cluster Wellness și EuropeSpa – Serbia
- Michael Wallace, Consilier Turism Medical, Ministerul Turismului – Ungaria
Evenimentul aduce față în față specialiștii care pot da soluții pentru dezvoltarea stațiunii, prezință dezvoltarea noilor facilități spa din Herculane, analizează pașii pe care i-au facut destinații de succes din turismul medical și felul în care aceștia se pot aplica în stațiune.
“Pro Turism Herculane a despus în ultimii ani eforturi considerabile pentru promovarea balneo pe piața europeană, iar investițiile din locații s-au făcut simțite atât în dezvoltarea facilităților, cât și a serviciilor de spa și wellness. Nu este un secret faptul că stațiunea noastră înregistrează în acest moment cel mai ridicat nivel de investiții private. Scopul nostru rămâne acela de dezvoltare continuă a stațiunii și de promovare. Căutăm permanent învățăm de la cei mai buni și să avem în jurul nostru specialiștii alături de care să putem contura direcțiile de viitor pentru acest loc”, a declarat Marinela Badea, Președinte Pro Turism Herculane.
În urmă cu 6 ani, Asociatia Pro Turism Herculane pleca pe un drum anevoios cu scopul de a readuce în forță pe piața turismului romanesc Băile Herculane și rezultatele au apărut.
Statistic, stațiunea a înregistrat o semnificativă creștere a capitalului de imagine, dar și a numărului de turiști. Iar această mișcare se datorează cu precadere implicării hotelierilor, mediului privat și, implicit, investitiilor de care statiunea s-a bucurat. Astăzi, servicii spa din ce în ce mai variate aduc în prim plan unicitatea zonei prin tratamente și terapii realizate exclusiv pentru Herculane din resurse locale.
“În fiecare an ne-am străduit să venim cu noi facilități pentru a răspunde cât mai bine solicitărilor oaspeților noștri, pentru că ne dorim ca turiștii români să găsească aici condiții ca în orice alt resort european, iar Herculane are potențialul pentru a oferi asta.
Pentru acest sfârșit de an am demarat un proiect ambițios pentru a reinventa spa- ul. Acesta a fost redeschis într-un nou concept, mult mai aproape de natură, în armonie perfectă cu moștenirea milenară și inepuizabilă a acestui loc. Oaspeții se pot bucura de el din această iarnă, pentru că, așa cum ne-am propus, renovările au fost finalizate în cel mai scurt timp. Printre facilitățile noului spa se regăseasc o varietate de saune, unele dintre acestea fiind ceva cu totul aparte pentru acest segment de spa. […]
Pentru mine nu există dubiu că turismul balnear din România se întreaptă în sfârșit pe drumul evoluției, așa cum a meritat mereu. Au fost făcute investiții majore în sectorul privat, iar acest lucru s-a simțit cu siguranță în calitatea serviciilor balneo, care este acum vizibil îmbunătățită în mai multe zone din țară, inclusiv în zona unde sunt amplasate locațiile noastre”, a explicat Florin Băzăvan, Manager Bacolux Hotels.
Evenimentul se desfășoară în perioada 3 -5 aprilie la Afrodita Resort & Spa în Băile Herculane, unde pe parcursul celor trei zile, participanții vor avea ocazia să viziteze obiectivele turistice principale, să încerce noile facilități spa din stațiune și să participe la sesiunile de discursuri.
Be the first to comment