89% dintre turiștii de circuite declară că decizia de cumpărare le este influențată de prieteni și de review-urile din social media. De asemenea, aproximativ 75% dintre turiști recomandă cunoscuților excursia făcută și agenția de la care au cumpărat-o.
Turiștii de circuite sunt persoane interesate de istorie, cultură, tradiții și obiceiuri locale, au vârsta cuprinsă între 40 și 70 de ani, au venituri medii și peste medie, studii superioare, sunt foarte interesați să exploreze, arată un studiu realizat de turoperatorul Cocktail Holidays în rândul turiștilor care preferă acest gen de vacanță.
Pentru alegerea vacanței se informează pe internet, de la prieteni, de pe Facebook și sunt influențați în decizia de cumpărare de recomandările prietenilor/familiei, de review-urile pozitive, 89% dintre ei, dar și de complexitatea programului, notorietatea agenției.
Toți pun accent pe calitatea serviciilor (transport, cazare, masă), buna organizare a circuitului, informarea prealabilă oferită de agentul de turism, asistența turistică de calitate și informațiile oferite la destinație, profesionalismul ghidului.
Sunt turiști activi, prietenoși și care devin loiali în măsura în care le sunt depășite așteptările. Aproximativ 75% dintre ei recomandă cunoscuților excursia făcută și agenția de la care au cumpărat-o.
“Vorbim de oameni dornici de cunoaștere și de explorare a destinațiilor, indiferent că sunt circuite sau sejururi. Sunt turiști care au înțeles avantajele unor programe de tip circuit organizate în grup, care beneficiază în permanență de serviciile unui ghid și de consultanță la destinație, mai ales că programele noastre includ cele mai importante puncte de atracție”, declară Dan Goicea, manager Cocktail Holidays.
Circuitele includ cele mai importante obiective turistice de pe traseu, a căror poveste este aflată la destinație, sunt programe realizate cu avionul, în mai multe țări, și includ cazări la hoteluri de 4 și 5 stele.
“În spatele oricărui circuit este o muncă imensă pentru realizarea programului în detaliu, de la rezervarea biletelor de avion și a camerelor de hotel la intrările la obiectivelor turistice. Faptul că se rezervă imediat ce sunt lansate ne arată și că sunt programe extrem de căutate, și că realizăm produse apreciate“, precizează Dan Goicea.
Numărul circuitelor marca Cocktail Holidays crește în sezonul toamnă-iarnă la 27, prin lansarea, în premieră pentru turoperator, a două programe de New York, la final de an, și a unuia pentru Madeira, Portugalia, cu ocazia Carnavalului. Pentru acest sezon, Cocktail Holidays estimează o creștere cu 10% a numărului turiștilor de circuite.
“Shopping la New York” și “Crăciun magic în orașul zgârie-norilor”, programe de 6 și 7 nopți, care costă 1.500 de euro/persoană, îi introduc pe turiști în atmosfera new-yorkeză de final de noiembrie și decembrie. Turiștii fac turul orașului, au program de cumpărături în outlet-uri renumite și în centru, vizitează piețele de Crăciun. “Madeira Carnaval 2020 – Un mărțișor exotic”, un program de 7 nopți, cu plecare din București și Cluj-Napoca, care costă de la 895 de euro/persoană, le dă posibilitatea să asiste la cea mai mare petrecere de stradă din Europa, cu mii de participanți, care are loc în capitala Funchal.
Sezonul circuitelor marca Cocktail Holidays debutează în septembrie, cu cel prin Croația și Muntenegru, un program de vacanță de 8 nopți, cu Peninsula Peloponez, de 7 nopți, Israel, de 5 nopți. În oferta toamnă-iarnă sunt incluse circuite în Maroc, Croaziere pe Nil, Cairo și minisejur în Hurghada, Cinque Terre, Florența și Spezia, Thailanda, Atena, piețe de Crăciun și revelioane în Lisabona, New York, Israel, Iordania (cu minisejur la Marea Roșie), Atena, Istanbul ori Thailanda, programe de vacanță de la 3 la 8 nopți și tarife începând de la 429 de euro/persoană. Pentru ianuarie și februarie sunt disponibile programe în Thailanda, Madeira și Israel. O mare parte dintre programe au fost rezervate imediat ce au fost lansate.
Cocktail Holidays, turoperator de circuite pe toate continentele, dar și de chartere în Grecia, Turcia, Spania, Egipt, estimează că încheie anul cu un volum de vânzări de aproximativ 22 de milioane de euro, în creștere cu aproximativ 40% față de 2018, și mai mult de 35.000 de turiști deserviti, în creștere cu 35% față de anul trecut.
Be the first to comment