120 de milioane de euro în plus față de anul trecut, cheltuite de turiștii străini în România. Turismul românesc a cunoscut creșteri pe toate planurile grație măsurilor luate de Executiv în ultimul an. Astfel, Institutul Național de Statistică a confirmat în mod oficial dezvoltarea turismului din perspectiva încasărilor și a numărului de turiști străini care au vizitat România.
În primele 9 luni ale anului, în medie, un turist străin a cheltuit 2367,7 lei în timpul sejurului în România, cu aproximativ 50 de euro mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut.
În total, turiștii străini au cheltuit aproximativ 1,1 miliarde de euro, ceea ce înseamnă încasări mai mari aproximativ 120 milioane de euro în plus pentru industria românească.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația GoNEXT, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe GoNEXT.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Federația Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) și Organizaţia Patronală Mamaia Constanţa (OPMCTA) au depus, ieri, la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție o plângere penală împotriva ministrului Claudiu Năsui și a …
Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării (AMDTDD ) împlinește trei ani, trei ani de provocări, greutăți, dar și foarte multe satisfacții, de zâmbete fericite alături de prieteni adevărați. Potrivit președintelui AMDTDD, Cătălin Țibuleac, …
Campania de reduceri „Black Friday” se bucură de succes și în domeniul turismului de cel puțin 10 ani. Astfel, IRI Travel a lansat, în premieră, o campanie de reduceri atât pentru litoralul bulgăresc, cât și …
Be the first to comment