DER Touristik Group, una dintre cele mai mari companii de turism din lume, se extinde în România și preia Travel Brands S.A.

Stațiunea Mamaia. FOTO Primăria Constanța
Stațiunea Mamaia. FOTO Primăria Constanța

Grupul DER Touristik, una dintre cele mai marii companii de turism din lume, cu sediul în Germania, se extinde în România și anunță finalizarea achiziției celei mai mari rețele de agenții de turism din țară, Travel Brands S.A.

Procesul de achiziție a început în luna iulie, când activitățile de turism ale Grupului Eurolines – turoperare, retail, business travel și incoming, care se derulau pe trei companii distincte – Touring Europabus (deținătoarea francizelor TUI TravelCenter și Eurolines), Nova Travel și Danubius Travel, deținute de Dragoș Anastasiu, au fost transferate pe noua companie Travel Brands SA, care a fost vândută către Grupul DER Touristik.

În urma achiziției, finalizată pe 4 octombrie, grupul DER Touristik preia 400 de angajați, 80 de agenții de retail, activitățile de turoperare și de incoming și se plasează pe poziția de lider al pieței din România.

„Întotdeauna o fuziune este un parteneriat. Oricine intră în Grupul DER Touristik aduce experiență solidă pe piața locală și primește acces la diversitatea produselor turistice și la expertiza europeană a Grupului”, spune Sören Hartmann, CEO al DER Touristik Group, în ceea ce privește extinderea în România.

Din luna octombrie, rețeaua de agenții de turism ale Travel Brands poartă brandul Dertour.

Travel Brands S.A. este deținută de către Divizia specializată pe Europa de Est a grupului DER Touristik, care activează deja pe piețele din Cehia, Polonia, Slovacia și Ungaria și are sediul în Praga. Prețul tranzacției este confidențial.

“Pentru noi, această achiziție oferă noi oportunități de creștere. Acum putem oferi și clienților din România produsele noastre de succes și așteptăm cu nerăbdare să cunoaștem mai bine această piață”, spune Ferid Nasr, CEO al Diviziei specializate pe Europa de Est a DER Touristik.

Noul proprietar și-a planificat pentru România o dezvoltare a produselor de tip charter (pachete turistice) și continuarea investițiilor în canalul online.

DER Touristik, divizia de turism a grupului REWE, deține companii proprii în 16 țări și intenționează să-și continue planurile de dezvoltare și expansiune internațională.

“Dertour înseamnă calitate, siguranță și călătorii în întreaga lume. Ne bazăm pe încrederea pe care acest brand o aduce în România. Clientul poate continua să aibă încredere în această echipă și în agențiile de turism devenite Dertour, pentru că serviciile și calitatea consultanței vor rămâne în continuare cele mai bune. Avem acum, împreună, peste 100 de ani de experiență în vânzări și 35 de ani de experiență în turoperare, iar românii pot alege cu și mai mare ușurință oferte oriunde în lume”, spune Dragoș Anastasiu, fondatorul și președintele Grupului Eurolines.

Pentru clienții români, acest pas înseamnă acces direct, extins și facil la produsele pe care le oferă Dertour, folosind puterea și resursele Diviziei specializate pe Europa de Est a grupului DER Touristik.

Ca recunoaștere a valorii și performanței echipei din România, investitorul german a dorit să păstreze managementul de la nivel local pentru agențiile Dertour, sub conducerea lui Cosmin Marinof, Managing Director, care anterior a ocupat poziția de Director de Vânzări pentru operațiunile de turism ale Grupului Eurolines.

“Ne bucurăm că de la numărul unu în România creștem și devenim parte a uneia dintre cele mai importante companii de turism din lume. Suntem mândri că din acest moment, clienții noștri vor putea accesa mult mai multe produse, iar noi vom fi și mai puternici în misiunea noastră de a oferi vacanța perfectă, oricui, oriunde și în deplină siguranță”, spune Cosmin Marinof, Managing Director

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*